Als penningmeester vond ik het verantwoord om nieuwe clubauto's aan te schaffen
Maar dan deze keer wel met de nieuwste GT1-98 om dat dit nostalgie is bij De Bunker waar ooit de Fly uitvoering de favoriete auto was
Standaard uit het doosje
Nieuw Bij De Bunker is de opdracht om de standaard geleverde magneet te verwijderen en eens te gaan rijden zonder magneet.
Zal het dan eindelijk gebeuren??
Dan moet er nog wel wat aan gebeuren.
primer en een kleurtje om te beginnen
Dan aflakken...... Amstelbier overdatum???
De Heineken ook al, dan maar opnieuw.
Opvallend was wel dat de alcoholvrije uitvoeringen in 1 maal goed gingen.
Geinspireerd door de bar zijn het Heineken, Amstel, Fanta en een Cola light uitvoeringen geworden
Op de testbank was de snelheid 33 km/h
eerst maar eens 2,5 gram lood voor in
P5 bandjes er onder en vrijdag tijdens de traditionele oliebollenrace mogen ze los.
De verf is nog maar net droog dus tijd voor een extraatje was er helaas niet meer
5 opmerkingen:
Craquelé, weer eens wat anders dan het strak in de lak ;-).
Eindresultaat ziet er goed uit Leo.
Succes met de oliebollenrace!! Ik kijk uit naar het verslag en de belevingen van de magneetloze Bunkerracers.
Je kan zien dat je je best gedaan hebt !!! Ziet er perfect uit.
Goed bezig Leo.
De SLot-It Posrches GT1 rijden erg goed, zeker magneetloos, prima auto om het magneetloze rijden te introduceren bij de Bunker.
Zien we jou in 2013 vaker op de slotracebaan ?
Roel
Ik ben tot nu heel tevreden met het resultaat
Deze auto's zijn lekker breed en stevig
Het inbouwen van verlichting lijkt goed te doen dus als ze goed rijden zou dat een upgrade kunnen worden om ook eens in het donker te rijden.
Ik zal komend jaar proberen wat vaker op en om de baan te zijn.
Mooie Porsches Leo, ik mis de shagfabrikant :-)
Een reactie posten