dinsdag 8 april 2008

SLN Nieuwegein

Even een dagje naar de SLN beurs in Nieuwegein met Willem http://www.scrapitz.nl/

Om 6.00 uur van huis gegaan en om 8.30 aangekomen.Om 9.00 konden we de lege hal binnen. Een half uurtje later zijn wij er klaar voor.Natuurlijk kom ik vooral om te kijken dus kijkt u maar mee. Echte klassiekers.

.........Klaas wie kent hem niet
Vet cool man, zelden zo'n mooie set gezien.
stapelen is mooi, mag ik die blauwe even zien? ja die onderste!
Digitaal racen was er ook maar die kinderen waren er niet weg te krijgen :-(

Er waren erg veel auto's
Ja ook erg veel oud spul, sorry....verzamelaarsspul
Sommigen zelfs in het doosje van 50 jaar oud waardoor ze nog duurder zijn terwijl je niet eens weet of ze wel lekker rijden....
Gelukkig waren er onderdelen genoeg te vinden voor de verzamelaars van die oude auto's zodat ze er weer als nieuw uit gaan zien.
Het waren er zoveel dat ik mij afvraag wie ooit heeft bedacht dat ze zeldzaam zijn.
Willem had een mooie collectie auto's waar je wel rustig mee kan rijden en natuurlijk tegen zeer redelijke prijzen.
Nog meer van die "zeldzame","nauwelijks te krijgen" (niet te betalen) oude modellen.
Erg druk vond ik het niet.Deze kleine dingetjes vond ik wel erg leuk, jammer van die gele stickertjes met die rare getallen eropMooi om te zien waren ze wel.


Eindconclusie: Ik vond het een leuke kleine beurs met een gevarieerd aanbod, gelukkig waren er niet veel bezoekers (150) zodat ik makkelijk foto's kon maken.

De beurs duurde 3,5 uur zodat we langer in de auto hebben gezeten dan op de beurs.

Maar het was de moeite want ik heb eindelijk de decals gevonden die ik al zo lang zoek.
Ze lagen bij Model racing world uit Tilburg, dus heb ik niet zover hoeven rijden en met de beurskorting waren ze maar 3 euro.
eind goed al goed dachten we s'avond om 18.00 toen we lekker thuis zaten te eten.



1 opmerking:

FRANK103 zei

Leuk stukje Leo, bezoekers aantallen zijn inderdaad matig terwijl er toch op slottrack wel aandacht voor de beurs is geweest. En Nieuwegein ligt ook aardig centraal.
Maar ik ben zelf ook niet geweest, reiskosten en toegang opgeteld kan ik beter hier in de buurt een bolide aanschaffen.