maandag 8 september 2008

Classic Speedtrack 7 sept 2008


Onder Leiding van Frank vond op 7 sept 2008 de classic race bij Speedtrack in Kampen plaats.




Natuurlijk ontbrak Jan ook niet voor de technische beschouwingen.
Jan kreeg bijstand van Rob die over zijn schouder werdt gadegeslagen door de jongste deelneemster die duidelijk nog iets wou leren. Of was het een afleidingstactiek?? om te zorgen dat haar vader iets over het hoofd zou zien.



Ook was er ruim gelegenheid om eens bij te praten en tactieken uit te wisselen.
Om 4 x 3 min te mogen trainen moest je aansluiten in de rij want met 26 deelnemers was het druk.

Het meestgebruikte merk is Slot-it
En de meest gebruikte kleur is nog steeds rood


Al was er hier en daar ook nog iets anders te zien.
En voor de echte liefhebbers een rijtje Classics met net dat beetje ekstra

Deze mannen waren in de tweede heat verantwoordelijk voor een erg mooi schouwspel met de mooie classics.
De race zou begonnen worden met de snelste rijders maar wie durft het aan om de snelste rijders aan te wijzen ???
Dus kwam er een random indeling waarbij Willem S gelijk aan de start kwam.










De twee jongste deelnemers tegen elkaar (de twee rechts op de foto)
En natuurlijk Henk Gort(er) die niet wilde luisteren naar de tip om gewoon achter Ali aan te rijden.
Op de overzichtsfoto is duidelijk te zien dat het druk was, de kleur rood prominent aanwezig was en het vooral Slot-it was.

Speciale dank nog even voor Hans die achter de schermen (daarom geen foto) heel erg veel heeft gedaan en voor Joop die mij persoonlijk op een ander nivo heeft gebracht met de vele tips en aanwijzingen waardoor ik in staat was om boven verwachting te presteren.

Ik had de eer mij tijdens de 2e race te mogen meten met Sebastiaan en Rob van Altena die mij wel duidelijk maakten wat mijn plaats was (op sportieve wijze) Aan het eind nog net boven Henk Gort. Dus erg tevreden en een geslaagde dag met een zeer goede BBQ waarvan natuurlijk geen foto's want eten en fotograveren gaat bij mij niet tegelijk.

Voor alle foto's zie; http://www.mijnalbum.nl/Album=DBQH3LJT

Voor de uitslag binnenkort http://www.frankslot.nl/

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Geen foto's van etenswaren?

Matig Leo!

Hoe wil je nu nog meer mensen naar Kampen lokken?



26 man zei je?


Je wilt dus helemaal geen extra rijders!
Hoeveel BBQ foto's heb je echt gemaakt?
100?

Willem S zei

Helaas was erg geen tijd foto's te maken... Leo had honger en was bij de BBQ voordat ik een foto kon maken....
Tja zo gaan die dingen

HenkG zei

Leo, mooi dat je er voor gezorgd hebt dit ik ook nog eens in beeld kom.

PorscheHarry zei

Leuk foto album Leo en hopelijk snel tot een volgend treffen