vrijdag 13 maart 2009

Test

Natuurlijk even een paar toppers in beeld, als dit goed gaat????????

Even testen of alles weer werkt.


Een instabiel moederbord veroorzaakte veel problemen.

Eerst was de monitor al overleden maar daar had ik nog een oude van op zolder.


Na de problemen met he moederbord is toch maar besloten om een nieuwe PC en een nieuwe monitor aan te schaffen.

De oude monitor was toch al wat te klein geworden want ik blijf vol houden dat ik geen bril nodig heb.

Na een plasmascherm van 1 meter is nu de monitor naar 22 inch gegaan.

Na een aantal dagen proberen en fouten maken denk ik dat alles nu weer werkt dus binnenkort weer updates op het blog.

1 opmerking:

FRANK103 zei

Sorry Leo, mislukt! Het zijn geen toppers die ik op de foto zie, of ze zijn hun glimmende jasjes vergeten.


Wat zeg je, ze zingen ook allerbelabberdst?


In dat geval is de test gelukt!

Gefeliciteerd!












Appeltaart?