Weblogkoppen
-
Tijd voor wat weglogkoppen, we waren gebleven bij mei 2023
1 Naar het Spoorwegmuseum op 8 mei 2023
2 Geparkeerde Traincharter 1600 op 24 mei 2023
3 Ope...
Een nieuwe kijk op TwentTrack
-
Zo zag u TwentTrack nog niet eerder.
Ik verwacht nu in ieder geval een reactie van degene die hier steeds op
bleef aandringen. Al is het lang geleden F...
-
De 10e Souterrain Cup heeft alweer plaatsgevonden. Op mijn facebook heb ik
eea al geschreven erover. Zelf ben ik niet zo heel actief meer op blogspot.
M...
-
Tijdwaarneming op mijn houten baan.
Een jaar geleden ben ik begonnen met mijn project een houten baan.
Inmiddels is deze rijdbaar, leuk, je kunt wat rond...
468: DTM race voor Eddy!
-
DTM 18-September 2020
Dit is alweer de 2e race na de Lock down. Ramen open, gepaste afstand
houden en vooruit met de geit.
Vooral het punt afstand houd...
Uitslag 15-2 en the end
-
Nu zult u wel denken the end, houden jullie op met racen, maar dat is niet
aan de orde. The end is om aan te geven dat dit de laatste post op deze
blog is....
Jerawat - Hidup La Vida Loca
-
Sekarang, cerita saya Tentang untuk memberitahu Anda, adalah seorang pemuda
Acerca yang memiliki menemukan sebuah obat jerawat dengan cara yang paling
tida...
Hulpverlener met Tattoo's
-
Ik ben Jeroen Stahlie, 38 jaar en 11 jaar werkzaam als ambulance chauffeur
(regio Alkmaar/Schagen).
Tevens voorzitter van de officiƫle Bakkebaardenclub Hol...
Slipstream 12.5 jaar
-
Al hele lange tijd heb ik niks gepost, dit omdat het slotracen op een lager
pitje staat. Maar zo nu en dan doen we nog wat. Gisteren, zaterdag 17 maart
201...
Classic te Slipstream
-
Door het aantal inschrijvers bij de Classic race te Slipstream en de late
aanmelding van mijn kant bleek de race aan mijn neus voorbij te gaan, ware
het ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten