maandag 3 mei 2010


Een geslaagde dag bij Speedtrack in Kampen. Frank en Speedtrack mogen weer tevreden zijn met de goed verlopen Classicrace.
24 deelnemers gingen de strijd met elkaar aan en de verschillen waren dusdanig klein dat er veel strijd was te zien op de baan.



Bloggers zijn fotograven en de fotograaf gefotograveerd was hier makkelijk te doen. Kijk voor deze foto's vooral ook op hun Blog.
www.porscheharry.blogspot.com
www.obergonring.blogspot.com

Soms moest je echter even goed opletten, wat is Rob aan het fotograveren?




Er was weer eens iets bijzonders te zien en Rob wil hier een mooie foto van maken.
Ook de organisatie vond dit een bijzonder detail die beloond werdt met een medaille. en ook mijn eerste plaats met de GT40 was weer een medaille waard.
De opvolger van de Stars and stripes is gelijk dubbel in de prijzen gevallen. Dus voor mij ook een succesvolle dag.
De uitslag zoals ik die heb kunnen samenstellen adv de gemaakte foto's. (natuurlijk onder voorbehoud want de uitslag zal nog door Frank bekend gemaakt worden)
www.frankslot.nl
Ik heb de classicrace gewonnen.
2e is Jan Willem de Grootte
3e is Bart van Wees.
De touring is gewonnen door organisator Frank
2e is de altijd aanwezige Rob van Altena
3e is Jan Jaap Batenburg met een vette Amerikaan.

De overwinning van de dag was Sebastiaan , 2e was Joop en 3e was kevin.
Allemaal met de modified auto's.
Zoals we inmiddels gewend zijn van Frank en Speedtrack was het voor de gasten een leuke sportieve dag waarbij iedereen zich welkom voelde en alles gladjes verliep.
Speedtrack en Frank bedankt, ik heb genoten van deze dag. Maar natuurlijk ook alle deelnemers bedankt voor de gezellige dag.
Voor nog meer foto's: www.mijnalbum.nl/Album=K7GXLWGP album van Frank G







6 opmerkingen:

Mark zei

proficiat dan maar Leo, toch wel een "lucky" day dan maar!

PorscheHarry zei

Het zal er toch een keer van moeten komen Leo, dat ik met jou in dezelfde klasse ga strijden om de eer. Wie weet inderdaad bij Slipstream in het najaar.

Anoniem zei

Weer een leuk verslag Leo.
Het was zeer zeker een geslaagde en gezellige dag.
Terecht nam je twee medailles naar huis, een vanwege de sportieve prestatie en een vanwege de fantasierijke vondst met je passagier in de Ford GT40, dat veroorzaakte de nodige hilariteit !
Op naar de volgende race bij Slipstream op de uitdagende houten baan.

Roel

FRANK103 zei

Mooi verslag Leo, en terecht gewonnen (denk ik). Nu nog wat smakelijke foto's en jouw berichtgeving wordt helemaal top!

HenkG zei

@Frank103: wat is dat nou voor commentaar? "Nu nog wat smakelijke foto's.."? Heb je niet goed naar die interieur-opnamen van die Ford GT gekeken? Een hand aan het stuur en een hand aan de dame. En dan nog winnen ook!

@Leo: natuurlijk proficiat! Het werd een keer tijd!

Dikke Leo zei

Bob: Ik voelde mij een gelukkig mens deze dag. Als houtenbaanliefhebber verwacht ik je dit jaar nog bij slipstream op de mooie houten baan.

PorscheHarry: Kom maar op als je.... Maar je nieuwste porsche vind ik ook wel erg mooi, die heeft aan 2 wielen genoeg maar als je dat goed krijgt???

Roel: Bedankt voor de (motor) tip, het heeft geholpen en natuurlijk bedankt voor de gastvrijheid zoals ik die van jullie gewend ben.

Frank: Je zou het met mijn omvang mischien niet verwachten, maar er is meer dan eten alleen om mij gelukkig te maken. Maar volgende keer zal ik proberen nog iets meer aan de medemens te denken.

Henk: bedankt voor de steun, Speedtrack wordt een beetje mijn 2e thuisbaan. De GT40 heeft nu 2 x gewonnen in Drachten en 2x in Kampen dus de uitdaging is om bij Slipstream een keer te winnen.