zondag 21 november 2010

Classic bij De Bunker, de uitslag.


Deze was ook erg mooi maar nog niet geschikt voor de wedstrijd.

22 Deelnemers tijdens de 12e editie van de Classic zorgden wederom voor een gellige slotracedag. Vooral tijdens de training waren er veel mooie auto's te zien maar tijdens de race was er maar een enkeling die het aandurfde en hem goed genoeg had om ermee te starten. Stef heeft lef en won daarmee het Concour.



De Gama Matra M630 van Stephan Pechler mooooooooi


Totaaluitslag van de race.
 Alle foto's plaatsen is geen optie dus even een link naar mijn album. http://www.mijnalbum.nl/Album=3AIONJE7
Ik wil alle deelnemers heel erg hartelijk bedanken voor hun deelname en natuurlijk voor het inzetten. Slotracen doe je niet alleen maar samen en met elkaar hebben we er wweer een erg geslaagde dag van gemaakt.
Speciale dank natuurlijk voor Frank die het organiseerde en voor Willem en Harry die geholpen hebben met de organisatie.
Volgende week beginnen de voorbereidingen want volgend jaar komt de classic weer heeft Frank beloofd en dan willen we nog meer deelnemers uit het noorden en natuurlijk een nog beter resultaat.

Ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer te zien tijdens de volgende Classic (Slipstream) of tijdens een ander feestje.

4 opmerkingen:

Steffer zei

Leo, het was weer een super dag. Niet omdat ik weer een plakje mocht vasthouden maar het was gewoon hartstikke gezellig! Jullie hebben weer een topdag georganiseerd.
En volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

PorscheHarry zei

Erg gezellige en geslaagde dag Leo ! Tot de volgende krachtmeting tijdens een Classic Cup en dan hoop ik meer tegenstand te kunnen bieden.

Race-Jan zei

Ook van mijn kant een dankjewel voor een gezellige en geslaagde dag, volgende keer moet ik toch iets harder aan de bak om thuisracer PorscheHarry in het overall klassement te kunnen verschalken... maar met wat meer gang in de P68 moet dat tot de mogelijkheden behoren :)
Aan de andere kant: wie weet zet ik wel iets heel speciaals op de baan in, je weet het nooit!

Tim zei

jaja, een hele leuke dag moeten missen helaas. Volgende keer proberen we er weer bij te zijn!