woensdag 8 oktober 2008

Formula Dremel challenge 4 De prijs is binnen




De Prijzen zijn binnen





Deze beker is misschien wel de eerste in zijn serie want de plannen voor het volgende project zijn al in gang gezet.
Dremel stelde als hoofdsponsor van dit evenement nog een mooie prijs ter beschikking. Ik hoop dat het volgend jaar weer een Formula Dremel challenge zal organiseren.
Misschien dan op het TTcircuit te Assen??? Of in Zandvoort???
Deze prijs zal zeker van pas komen bij het volgende project.

Nog even een aandenken meegenomen uit het museum, kon ik niet laten liggen.

En natuurlijk even een plaatje van Giedo, de nummer 1 van deze dag.


Dremelteam.

Ik wil u allen hartelijk danken voor de onvergetelijke dag die ik met mijn pleegzoon bij u heb mogen meemaken.
Iedereen was winnaar en zo hebben wij ons ook gevoeld.
Alles was perfect deze dag (behalve dat hij te snel voorbij is gegaan ;-))

Nogmaals mijn complimenten aan het gehele team, voor de organisatie en de gastvrijheid deze dag!

4 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Gefeliciteerd Leo, heb je genoeg Dremel onderdelen om Willem z'n classic cup slotcar nog sneller te maken.

JeeWee zei

Proficiat!

Willem S zei

stoot onder de gordel hier merk ik wel weer... ;-)

FRANK103 zei

Gefeliciteerd, en op naar de volgende Dremelwedstrijd!