zondag 28 december 2008

Kerst gedachten

Willem en Gemma zijn bij ons geweest op 2e kerstdag. Op de foto's is duidelijk te zien dat Gemma goed haar best heeft gedaan want zij zou het eten meenemen.



Raychel Genoot weer volop, na de 5 gangen die hij op 1e kerstdag heeft leeggegeten was dit weer een echte traktatie.




Natuurlijk mag ook een foto van mij niet ontbreken waarop ik mijn best doe om de voedselberg terug te brengen naar acceptabele hoeveelheden.
Willem en Gemma waren ook vol in de aanval op de overheerlijke lekkernijen.
De 1 denkt bij kerstbezoek aan de racebaan, http://scrapitz.blogspot.com%20maar/ Maar ik dacht vooral aan lekker eten.


Na afloop was er ijs metzonder slagroom (We hadden het wel in de koelkast maar zijn het vergeten te gebruiken).

Maar wel met vuurwerk.


Willem en Gemma bedankt voor de gezellige dag/ Avond

2 opmerkingen:

Willem S zei

Onze slagroom staat nog in jullie koelkast, ik ga er vanuit dat jullie er goed op passen ;-)

FRANK103 zei

Als je maar lol hebt! Die slagroom kan je trouwens niet lang bewaren, uiterlijk tot 1 dag voor je Willem weer tegen komt :-)