Willem S heeft geen baan meer omdat de ruimte voor iets anders nodig was.
Maar Willem S zou Willem S niet zijn als Willem S daar geen spijt van zou gaan krijgen.
Dus begonnen de grijze cellen te kraken en de raderen te draaien, hoe doe ik dit nou?
Een man moet tenslotte prioriteiten weten te stellen.
En als de vrouw de ruimte niet meer nodig heeft is er een kans.
Eerst was er nog het idee om een rallybaan te maken maar al snel was duidelijk dat Willem S digitaal wilde gaan.
En digitaal Rallyrijden ging net iets te ver.
De oude baan terug leggen was ook geen optie want als je iets nooit meer gaat gebruiken kan je het net zo goed verkopen.
"Been there done that"Op het moment van publicatie is dit de stand van zaken maar op het moment dat dit gelezen wordt kan dit alweer verandert zijn.
Er is een balans gevonden tussen het aantal bochten en het aantal baanwissels (Lane change) om een redelijk tempo te kunnen rijden waarbij inhalen op leuke plaatsen mogenlijk is. voor de rijders positie is een pitstraat waar de verplichte pitstop uitgevoerd kan worden.
En nu maar wachten of dit het wordt, of net even anders en wanneer de eerste meters gereden gaan worden op de gereanimeerde Emerald racingtrack.
Inmiddels ook weer te volgen via het weblog; http://scrapitz.blogspot.com/
1 opmerking:
En inmiddels is de eerste aanschaf gedaan ;-)
Een reactie posten