dinsdag 12 januari 2010

3e plaats maar wel de beste auto

Als ik vanuit mijn slotracekamer naar buiten kijk geniet ik van het uitzicht terwijl ik terug denk aan het afgelopen slotrace seizoen.Door een combinatie van werk en gezondheid heb ik teveel races gemist om kans te maken op het clubkampioenschap bij De Bunker maar met 1 race minder dan de concurentie dan toch nog 3e eindigen stemd mij tevreden. De beste auto bij De Bunker was de slot-it Mac Laren want mijn gemiddelde resultaat was zonder twijfel het best en ook het baanrecord is met deze auto gereden. En toch denk ik dat het nog beter kan dus ga ik zsm bezig met de opvolger.
Tot die tijd blijf ik genieten van de Mac Laren en van de schitterende omgeving die ik vanuit het raam lekker bij de cv kan bekijken.
Nog steeds genoeg sneeuw maar de wegen zijn weer goed schoon.
De kwaliteit van het ijs is dusdanig slecht dat nog niemand het aangedurft heeft.




3 opmerkingen:

Steffer zei

Leo, als je de wegen de komende 2 weken goed schoon houd kunnen we zonder problemen de Bunker bereiken voor komende Classic race....

FRANK103 zei

Mooie winterplaatjes! Maar ik dacht dat er juist in Friesland?Groningen veel geschaatst kon worden?

Dikke Leo zei

Steffer; we zijn al druk aan het werk om te zorgen voor voldoende grip zodat jullie goed kunnen rijden.
Frank; Op de meren kan wel geschaatst worden maar de meeste kanalen hebben veel teveel last van sneeuw waardoor slecht en onbetrouwbaar ijs is ontstaan.