zondag 4 maart 2007

Emerald Racingtrack

Tijdens een bezoek aan Emerald racingtrack mocht ik weer eens genieten van een uitstekend verzorgde avond.

Na de stille trouwerij van Willem S met Gemma was er een reden voor gebak.


Natuurlijk was het na het gebak, tijd om op een hoger nivo een leuke slotraceavond te beleven.





Klaas Erik en Siebe in overleg












Dikke Leo op de rug gezien, kijkend naar en kleine selectie van de collectie van Stille Willie.










Wat Henk hier probeerde te pakken zijn we nog steeds niet achter

We hebben allemaal gezocht maar konden het ook niet vinden ;-)

Erik aan het trainen onder het toeziend oog van Dikke Leo met in het nauwe gat (volgens Leo) nog net zichtbaar Siebe die precies weet waar de meeste ongelukken gebeuren.

Fast Freddy in het donker tegen Dikke Leo.
Fast Freddy was net niet Fast genoeg vandaag.

Een erg leuke en wederom goed georganiseerde sportieve slotrace avond bij Willem S.

Ieder keer weet hij weer iets leuks te bedenken, deze keer de Ninco Peugeotjes van Dikke Leo met verlichting om ons ook een s collectief schuldig te maken aan duistere praktijken. Ook Fast Freddy had een paar leuke auto's bij zich die zeker nog een keer op de baan zullen komen.

Georganiseerde criminaliteit??

Het was in iedergeval wel een avond die een hoop plezier heeft opgeleverd, zodat we in de kleine uurtjes huiswaarts konden gaan met een goed gevoel. Willem S had gewonnen met Dikke Leo op een verdiende tweede plek, daarna waren de nummers 3,4 en 5 binnen 2 seconden van elkaar; Klaas, Freddy en Erik waarna Siebe een degelijke rugdekking vormde.

Zeker voor herhaling vatbaar, Willem bedankt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook van mijn kant kan ik zeggen dat ik een heel genoegelijke avond heb gehad met leuke mensen die het altijd weer gezellig weten te maken.
En gerechtigheid is geschied, ik heb weer eens gewonnen ;-)
ik weet het dat is niet waar het omdraait maar t is wel leuk hahhaha.
Zonder gekheid ik heb me goed vermaakt en ik weet zeker dat ik de volgende keer wraak kan verwachten en zo hoort het ;-)