dinsdag 11 november 2008

Dremel big on detail 2











Als je dan thuis zit op dokters advies omdat ze denkt dat ik een beginnende hernia heb moet je natuurlijk het onaangename afwisselen met het aangename.




Stil zitten mocht niet te veel en liggen ook niet maar de hele dag staan is ook niet goed dus maar een beetje afwisselen.




Even een paar onderdelen gemaakt voor de ultieme pinewood Caterham.










Liggend een beetje met koperdraadjes aan het buigen en solderen om een stuur en de kooiconstruktie te maken.






Daarna even staan verven en monteren.







Van een afstandje gaat het er al leuk uitzien. binnenkort de decals en de laatste onderdelen maken om het plaatje compleet te maken.


Als hij klaar is zal ik proberen een filmpje te maken van de testrit.
















En meer detail foto's. Zoals deze uitlaat op bestelling voor Willem S want die vond het "gejatte"plastic uitlaatje niet mooi genoeg.
Even iets ingezoomd op de voorwielophanging en de koplampen die het licht binnenkort ook gaan zienOnder de auto is nog net de schakelaar te zien voor het remlicht, want aan alles is gedacht.

Natuurlijk is de neus nog niet af en het had iets strakker kunnen worden maar voor een beginnende modelbouwer ben ik erg tevreden.
Nu eerst even liggen want ook van zitten kan je moe worden.

5 opmerkingen:

FRANK103 zei

Mag ik je adviseren om eens een bezoek te brengen aan de site van Terry, de broer van Steffer. Zie http://www.tipiart.nl/.
Terry maakt van plasticplaatjes en metaal schitterende en zeer snelle racebaanwagens, volgens mij heb jij daar ook aanleg voor!

FRANK103 zei

En beterschap met je rug!

Dikke Leo zei

Bedankt Frank en ik zal er zeker eens gaan kijken want ik vind het leuk om te doen.

Willem S zei

Ziet er allemaal goed uit Leo !!!
Keep up the good work !

HenkG zei

En dat noemt zich beginner. Strak werk hoor. Nou nog een echte bouwen!

En kijk uit me je rug. Die moet nog een hele poos mee.