woensdag 19 november 2008

Dremel Big on Detail 3 Caterham klaar

De pinewood Caterham is klaar.

Geinspireerd door de "Pinewood" Caterham seven van Matthew Gillbanks tijdens mijn bezoek aan Spa Francorchamps, heb ik mijn versie van de Caterham Seven gemaakt van het setje zoals die beschikbaar is gesteld door DREMEL.
Na een beetje hulp uit Engeland van Jonny Leroux, (Director van Bookatrack.com) heb ik ook de laatste details kunnen aanbrengen.
De verlichting doet het en ook het remlicht werkt aan het eind van de baan.


Natuurlijk is er ook even een album aangemaakt en verzonden naar Engeland
Hierin veel foto's van het proces en de details.


De proefrit door testrijder Raychel op de tijdelijke mini testbaan naast het circuit op zolder waarop duidelijk te zien is dat de testbaan te kort is voor de snelle Caterham en dat het remlicht netjes werkt aan het eind van de baan.

Klaar en in het doosje, nu maar afwachten of Dremel nog weer een Pinewood Challenge organiseert volgend jaar.

Waarschijnlijk zal hij te zien zijn tijdens de open dag bij De Bunker in Drachten komende zondag waar u allen welkom bent.

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Cool Leo!

Volgende stap is een racebaanauto met de dremel?

PorscheHarry zei

Knappe creatie, heel erg mooi gemaakt. Ik bewonder de Caterham graag as zondag.

Anoniem zei

Hij is mooi geworden.
Wat je al niet kan maken uit een blokje hout met een dremel.
Ook mooie details aangebracht.

Nu maar wachten tot de volgende wedstrijd.
En ook ik zal hem a.s. zondag ff van dicht bij bewonderen...

HenkG zei

Dat doe ik je voorlopig niet na!