Willem was goed, ik was net iets beter (deze avond) maar Hessel was absoluut de snelste.
In Oktober beginnen de wedstrijden en dan zullen we zien wie de meeste rondjes kan rijden.
Natuurlijk ben ik altijd bezig met de voorbereidingen op de classic die waarschijnlijk in 2010 weer bij De Bunker gereden gaat worden dus de 908 was ook mee, na de Slot-it motor uit de Ferrari (11.78) was het de beurt aan de oranje NSR zoals die geleverd wordt in de NSR Classics (11.98) zodat het nu de beurt was voor de Slot-it 25K, met deze motor was het na een paar rondjes een 11.74 waarmee ik nog steeds te langzaam ben! dus volgende week weer een kleine aanpassing aan de auto op zoek naar het baanrecord.
In de afgelopen vakantie ook nog even nummer 3 van 4 in elkaar gezet voor bij de baan, de VW is erg mooi en ik denk dat ik binnenkort de laatste van de serie ook maar eens in elkaar ga zetten.
4 opmerkingen:
Ik wens je alvast veel succes in het nieuwe seizoen.
In de toekomst ga ik een keer een race op de Dutch Mountains organiseren, ben benieuwd wat de snelle jongens op dit Mickey Mouse circuit presteren!
Maar natuurlijk niet eerder dan dat ik zeker weet dat ik mijn records deze baan goed kan verdedigen.
Ga je alleen de Classic bij de Bunker rijden? Ik heb de Fly Gulf #2 sinds de laatste race bij jullie doorontwikkeld, dus die gaat weer bij jullie op de baan. Open&dicht is nu één klasse geworden dus verheug ik me op de strijd.
De bedoeling is dat ik wat meer races ga rijden dus doe ik de volgende classic ook mee.
Die is op 1 november bij Slipstream op de 6 baans houten baan waar ik met de Lucky strike Porsche 908 zal rijden. verder wil ik deze winter in ieder geval ook bij Speedtrack en in Drachten rijden maar ik weet nog niet welke ik dan ga inzetten want inmiddels is er een redelijk gevulde renstal.
Dat zien we elkaar bij Slipstream, waar ik ook nog niet weet waarmee te rijden (keuze uit sowieso vijf, wat een luxe).
Een reactie posten