woensdag 12 augustus 2009

Rizla racingday deel 2

Als ik alles geweten had, was ik fotograaf geworden.

Lekker de hele dag met de beste apparatuur op stap om de mooiste plaatjes te schieten.


Erg veel info en een link naar honderden foto's van deze dag vond ik via onderstaande link.
http://www.goldenburger.nl/index.php/Autoren-en-motorsport-links/Autoren-en-motorsport/En waar kijken al die mannen dan naar??? Het was een zware dag met heel mooi weer.Al vind ik persoonlijk dat sommige het wel een beetje overdreven.
1 van de sites waarop erg veel mooie foto's staan van het weekend is; http://nospeedlimits.kdmotorsport.nl/
En ik maar aan mijn vrouw uitleggen dat ik een echte mosler wilde zien.De Mosler was ook erg mooi om te zien maar voor een mooie foto moest ik toch naar de site van een beroeps fotograaf.Het ging mij ook om de rijders Die zie je immers niet iedere dag voorbij komen.Speciaal kwam ik voor de demo van Jeroen.Maar natuurlijk heb ik er alle begrip voor dat er ook vrouwen zijn die van auto en motorsport houden.
Soms leek het echter of er gelijktijdig een modellenwedstrijd was.Maar als je toch reclame wil maken voor de A1 dan mag je best Assen in de etalage zettenDeze dames waren gek op de A1 auto, Raychel zijn opmerking was "waarom zitten ze steeds in beeld?"
Reactie van mijn vrouw; "Deze dames moeten burka's dragen, dan heb je veel meer oppervlak voor reclame" zij wilde ze wel maken.En ik? Ik kwam voor de demo van Jeroen met zijn A1.........Racing for Holland.En ik kwam voor Chris Vermeulen om hem te zien stunten op de baan.En natuurlijk voor Loris Capirossi, het boegbeeld van Suzuki en Rizla.En natuurlijk moesten de dames ook hun werk kunnen doen om te zorgen dat de jongens geen last zouden hebben van de zon.

Een schitterende dag met erg veel moois op en om de baan, ik ben blij dat ik voor de A1 volgend jaar mei ook paddock kaarten heb want daar zie je toch wel de mooiste dingen.Als afsluiter dan nog even een filmpje door mijzelf gemaakt met het foto toestel.

2 opmerkingen:

FRANK103 zei

Nou, op foto's van die coureurs zit volgens mij bijna niemand te wachten (behalve dan al die deelnemers van de Gay pride....), doe ons maar pitspoezen! Toch een spiegelreflexje scoren Leo om de dames beeldvullend vast te leggen. Voor jouw vrouw is het excuus ook heel simpel: deze dames horen toch ook op een racebaan als scenery!

Danny zei

Fraai stelletje bil..auto's waren er aanwezig op die racingday!
De ene blog ziet er nog smakelijker uit dan de andere.