zondag 10 mei 2009

autodag

Heel veel auto's op 1 dag.

De zaterdagochtend na het bezoek aan Speedtrack begon al vroeg met een kop koffie en veel lawaai langs de weg. Gordijnen open en daarna supersnel met de camera naar buiten voor een paar plaatjes van het traditionele konvooi op truckersdag die ieder jaar voor ons huis langs rijd.

De Nienoord Truckers houden deze dag hun traditionele truckersdag. Het meerijden van gehandicapten is als vanouds het eerste (belagrijkste) punt op de agenda. Het vertrek is om 9.00 uur vanaf wegrestaurant In den Klaver in Niebert. Na een rit door de regio is er de hele middag op het feestterrein groot feest waar de mooiste truck wordt gekozen en waar veel te doen is voor de jeugd.

Ik begon met een filmpje maar ging later foto's maken tot mijn kaartje vol was.


alleen de eerste ruim 100 auto's heb ik zo op de foto terwijl er nog velen nadien volgden.

De foto's staan in mijn album.
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=BQ8WCUV7&showmess=1
Daarna even naar Drachten voor een moederdag kado en onderweg naar Willem S moest ik even stoppen voor een bijzondere auto.

Te koop in Drachten bij de rover dealer naast de Mac Donalds. Nee niet gekocht, ik heb geen garage ;-(






Daarna dus nog even snel naar Willem S om te kijken of hij nog iets moois voor mij heeft liggen.

Moeder blij door vader blij te maken was het motto dus de spirit of america van Slot-it veranderde van eigenaar waardoor ik mijn collectie met een erg mooie auto heb uitgebreid.

De kleurstelling vind ik erg mooi zoals iedereen weet die mij kent.

Nog een klein beetje aanpassen en dan kan hij volgend seizoen de baan op bij De Bunker als nieuwe aanwinst van Eagle racingteam.

1 opmerking:

PorscheHarry zei

Erg fraaie Porsche Leo! Past inderdaad goed bij de GT40 die je al hebt.