zondag 3 mei 2009

Nieuwe aankopen

Op de vrijmarkt bij ons in het dorp (Oostwold gem Leek) was het erg rustig.
Dus alle tijd om te kijken wat de mensen in de aanbieding hebben.

















Leuk voor bij de baan begon met de afsleepdienst, altijd handig als je naar een wedstrijd gaat.
















Voor het betere werk moet je beter zoeken en dieper in de buidel tasten.













Langzaam kwamen de onderhandelingen op gang.

Na een hevige onderhandeling mocht ik met de nieuwe aanwinst vertrekken, een diepte investering van wel een halve euro.














Al eerder met Willem in Leeuwarden geweest waar ik dit missende exemplaar zag staan. Ik vind hem erg mooi ook al heeft deze geen verlichting en witte uitlaat pijpen.

Misschien iets voor een project?



.









Soms moet je een beetje geluk hebben, de zaak stopte ermee en deze mocht weg tegen een redelijke vergoeding.


.






Hiermee heb ik de corvette serie uitgebreid met de echte cabrio waarmee Fred zo succesvol was tijdens de classic bij SRA.








.



Bij dezelfde zaak (top 1 toys) kocht ik 2 revell easykits, de volkswagen had ik al dus nu de BMW en de Nissan aangeschaft.






.





Leren rijden is 1 ding maar leren bouwen is net zo belangrijk dus samen met Raychel aan het bouwen.

Hij de BMW en ik de Nissan.










.

De volkswagen moet nog maar even wachten tot de volgende regendag.

De Mitsubishi Pajero Evolution Pete is nu nog de missende dus weer iets om te zoeken.















Tot slot; de wegwerkers zijn gearriveerd. binnen enkele weken zal de verbouwing beginnen (het wachten is op het kunststof kozijn) dus de wegwerkers zijn al begonnen met een inspectie van de baan.

De planning is dat deze zomer de "nieuwe" zolderruimte gereed zal zijn voor gebruik waarna de baan verplaatst en vergroot zal gaan worden. Doelstelling zal zijn om net dat beetje meer cm te verkrijgen zonder de lay out wezenlijk te veranderen.

















Geen opmerkingen: